Wednesday, March 26, 2008

Ocean Minded, "No one likes a dirty beach"


As you could see since my last update 2 days ago, I add a new logo on my sponsor area.
The Ocean Minded one!
Ocean Minded is a beach footware company which is largely promoting the respect and the protection of our beaches... the importance of leaving the ocean and all the waterways in better conditions than they were found.
I adhere to their philosophy and I'm real happy to join the team and wear their products!
To visit their website: http://www.oceanminded.com/

Comme vous avez pu le voir depuis ma dernière mise à jour il y a 2 jours, j'ai ajouté un nouveau logo dans la section de mes commenditaires.
Le logo d'Ocean Minded.
Ocean Minded est une companie de chaussures de plage qui promouvoit le respect et la protection de nos plages... l'importance de laisser l'océan et tout les cours d'eau en meilleur état que dans celui qu'on les trouve.
J'adhère à leur philosophie et je suis très contente de me joindre à leur équipe et de porter leur produits!
Pour visiter leur site internet:
http://www.oceanminded.com/

No comments: